loading...

اخبار گوناگون از سرتاسر وب

بروزترين اخبار موبايل و ترفند موبايل

بازدید : 186
شنبه 22 خرداد 1400 زمان : 19:50

اگر این بیانیه را شنیده اید. . . 'فکر کنید و ثروتمند شوید' ، سپس نام ناپلئون هیل را شنیده اید. وی کسی است که مسئول ایجاد این عبارت و نوشتن یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است که عنوان آن به همین ترتیب است.

ناپلئون در سال 1883 در ویز کانتی ، ویرجینیا متولد شد. او مردی جوان با توانایی بالقوه باورنکردنی بود که در سن سیزده سالگی "خبرنگار کوه" محلی شد. و از همان آغاز فروتنانه خود به نوه ژانر موفقیت شخصی تبدیل شد و با فلسفه و مانترا موفقیت خود میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار داد. . . "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد." او اولین نویسنده ای بود که در مورد ارتباط موفقیت و قوای ذهن نوشت و آن را علنی کرد. و زندگی او سنگ بنای اصلی انگیزه مدرن شده است.

اگرچه او مجبور شد بودجه تحصیلات خود را تأمین کند ، اما به دلیل از دست دادن پدر و مادرش در سنین پایین ، او یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی و بنیانگذار یک مituteسسه آموزشی "غیرانتفاعی" شد ، با مأموریت تداوم فلسفه خود رهبری ، خود انگیزشی و موفقیت فردی.

وی در 8 نوامبر 1970 درگذشت - یک رهبر کاملاً گمشده و نمونه ای از اعتقاد شخصی و موفقیت یک فرد. هنوز هم نفوذ او پس از او ادامه دارد.

سال های اول
در شهر روستایی "پوند" ، در "کشور خردمند" ، ویرجینیا در اکتبر 1883 متولد شد - نامی نبوی از آنچه دستاوردهای آینده او برای او به همراه خواهد داشت.

قبل از اینکه حتی 13 ساله شود ، او یتیم شد ، زیرا هر دو پدر و مادرش فوت کرده بودند. در نتیجه از دست دادن او ، او شناخته شده است که یک کودک عصیانگر است. حتی در این صورت ، او خود را به عنوان "خبرنگار کوه" مشغول کار می کرد ، و مقالاتی را برای روزنامه محلی انجام می داد ، و تا زمانی که 15 ساله بود ، برای بسیاری از روزنامه های شهر کوچک مقاله می نوشت. او برای رفتن به دانشکده حقوق پس انداز می کرد.

متأسفانه ، چون پول کافی برای تأمین هزینه ها بدست نمی آورد ، مجبور شد کلاً از حقوق خود کناره گیری کند. علاقه او به نوشتن خیلی زود او را در معرض دید بسیاری از افراد قدرتمند و تأثیرگذار آن زمان قرار داد. وی در هنگام ملاقات و مصاحبه با یکی از این افراد تأثیرگذار ، فرصتی را یافت که می توانست بیش از 20 سال از عمر خود را وقف تعقیب "تعریف دلایل عدم موفقیت مردم در دستیابی به موفقیت و سعادت مالی" کند.

دستیابی به موفقیت - ملاقات با اندرو کارنگی
لحظه بزرگ و پیگیری های مادام العمر وی در سال 1908 کشف شد ، زمانی که ناپلئون برای یک مجله توسط باب تیلور کار می کرد و مامور مصاحبه با یکی از با نفوذترین مردان آن زمان ، غول صنعتی ، اندرو کارنگی شد. کارنگی بزرگ میلیاردر فولاد پیتسبورگ بود - و در طول مصاحبه 20 سال ناپلئون را به چالش کشید ، که قبول کرد و زندگی او را تغییر داد.

کارنگی اعتقاد ساده ای داشت که "روند موفقیت فرد را می توان در یک فرمول واحد خلاصه کرد که همه می توانند آن را درک کنند". وی همچنین اظهار داشت ، "چقدر شرم آور است که هر نسلی باید راه موفقیت را با آزمون و خطا پیدا کند ، در حالی که اصول موفقیت کاملاً مشخص است." چالش کارنگی این بود که اگر ناپلئون 20 سال ، بدون جبران خسارت ، متعهد به جمع آوری اصول موفقیت از بزرگترین بازرگانان و رهبران کشور - جستجوی مخرج مشترک داستانهای آنها بود. سپس او ناپلئون را به ثروتمندترین و موفق ترین مردان آن زمان معرفی می کند. او این چالش را پذیرفت و طی 20 سال آینده با بیش از 500 نفر از افراد موفق ، بسیاری از آنها میلیونر ، ملاقات و مصاحبه کرد. از جمله: جان دی راکفلر ،

وی در نتیجه بیش از 20 سال تحقیق خود ، سردبیر و ناشر "مجله قانون طلایی هیل" خود شد ، وی دوره های مطالعاتی زیادی را توسعه داد و آثار مختلفی را منتشر کرد ، از جمله "قانون موفقیت به وسیله فلسفه دستاورد ، "و" نردبان موفقیت؛ " و یک دوره شدید مطالعه در خانه (17 جلد) ، تحت عنوان "دینامیک ذهنی". دستاورد دیگر این واقعیت بود که وی به مشاور کارنگی و همچنین مشاور بدون حقوق رئیس جمهور فرانکلین روزولت از 36 تا 1933 تبدیل شد.

بیاندیشید و ثروتمند شوید
کتاب حیرت انگیز او "فکر کن و ثروتمند شوی" به طور مداوم به موفقیت خارق العاده ای دست یافته و برای بسیاری ثروت خرد بسیار جستجو شده است. حتی 70 سال بعد ، هنوز در شش کتاب برتر "پرفروش ترین شومیز تجاری" باقی مانده است.

از زمان تصور آن پس از رکود 30 ، جایی که بیش از 1 میلیون نسخه فروش کرد ، موفقیت در بین میلیون ها خواننده ای را که لمس کرده است ، متوقف نکرد. هم اکنون ، بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

این کتاب فرمول و فراخوانی برای عمل هر بیننده رویایی آمریکایی "که جرات ایده پردازی دارد" و موارد دیگر را داشته است. . . "چه کسی جرات می کند آن را باور کند." فلسفه موفقیت شخصی ناپلئون - در ذهن خوانندگان خود - تجسم و درک خلاقانه قانون جذب را به حرکت درآورده است. این کتاب گلدان طلا را در انتهای رنگین کمان برای خود ناپلئون کشف کرد و هنوز هم موفقیت موفقیت کسانی را که امروز جرات خواندن آن را دارند کشف می کند.

او گیلاس های خود را از بسیاری از کسبه ای که مأمور مصاحبه با آنها شده بود گرفت ، و اصول فلسفه موفقیت را شکست ، و سپس آن را منتشر کرد ، زیرا در جوانی به چالش کشیده شد.

عقب نشینی - از نو شروع می شود
ناپلئون با تمام زندگی بالا ، موفقیت و موفقیت های خشن در دهه 1940 که ناپلئون در طول سفر خود کشف کرده بود ، با او و فاجعه روبرو شد زیرا او و همسرش روزا از روابط خود خارج شدند. شکاف بزرگی شروع به تقسیم آنها کرده بود. این به طلاق نامرتبی ختم شد که روزا را دید که تقریباً تمام حق امتیازات خود را از کتاب موفق خود "فکر کن و ثروتمند شو!" کارهای زندگی او به معنای واقعی کلمه از او ربوده شد.

وی با هدف شروع مجدد ، و به درخواست ویلیام پلامر-جیکوبز ، به کارولینای جنوبی دور شد. ویلیام رئیس کالج و همچنین ناشر بود. وی از ناپلئون خواست تا یک دوره مطالعه 17 جلدی خودسازی با عنوان "دینامیک ذهنی" ایجاد و چاپ کند. این پروژه متأسفانه با شروع WWll و سهمیه بندی کاغذ و تولید متوقف شد.

مشارکت با فروشگاه W. Clement
در حالی که ناپلئون در شیکاگو مشغول سخنرانی بود ، پس از دهه 30 افسردگی ، نمی دانست که کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" چقدر روی رئیس شرکت بیمه ترکیبی آمریکا تأثیر گذاشته است ، تا زمانی که رئیس جمهور - آقای W Clement Stone سر او را شکار می کند. آقای استون در طی سالهای رکود دست و پنجه نرم می کرد و در یک لحظه به کتاب ناپلئون برخورد کرد و چنان تحت تأثیر کار قرار گرفت که نسخه های زیادی را برای کارمندان فروش خود خریداری کرد. پس از توزیع نسخه ها به همه آنها ، به زودی شروع به جمع آوری ثروت خود کرد زیرا فروشندگان به سرعت مهارت های خود را کسب کردند و در موفقیت های خود سرآمد بودند.

به زودی این زوج دوستی برقرار کردند و تا سال 1952 ، آنها با یکدیگر مشارکت کردند و کتابها ، دوره ها و برنامه های رادیویی / تلویزیونی و غیره زیادی تولید کردند ، همچنین پیام های الهام بخشی را در مجله ای به نام "موفقیت نامحدود" منتشر کردند که پیشگام "موفقیت" بود مجله. قالب این مجله شبیه به مجله Golden Rules ناپلئونس بود.

آنها همچنین در تألیف کتاب "موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت" که در سال 1960 به عنوان "پرفروش ترین نسخه فوری" شناخته شد.

اندیشه ها چیزهایی هستند که فلسفه هستند
فلسفه ناپلئون ، "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن برسد" ، با فلسفه موفقیت شخصی خود W. Stone - "افکار چیزهایی هستند" ، و از آن ناپلئون شروع به آموزش این کرد که در کتاب راز به این موارد و قانون جذب اشاره زیادی شده و در سایت کوین یار می توانید اقدام به دانلود کتاب راز کنید.

او درباره اعتقاد و ایمان و اهمیت "قانون طلایی" نوشت تا تفاوت بین دادن به جامعه و مبادله با جامعه را درک کند.

میراث
ناپلئون به دلیل چالشی که توسط میلیاردر كارنگی مطرح شد ، پیام خود را پیدا كرد و زندگی های بسیاری دیگر از جمله زندگی شخصی خود را تغییر داد (و تغییر می دهد). از طریق بسیاری از نوشته ها و سخنرانی های خود ، او در طول زندگی خود پیشرفت کرد ، نفوذ او پس از او ادامه دارد. ایمان آشکار او به مسیح و فلسفه "آنچه ذهن می تواند بدست آورد ، اگر باور کنید" به معیار "فلسفه موفقیت" و معلمان آن در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

فرمولهای تحقیقاتی که ناپلئون از طریق جستجوی 20 ساله خود در مورد افراد موفق ایجاد کرده است ، هنوز هم باعث می شود که میلیونها نفر مسئولیت زندگی خود را بپذیرند و موفقیت را تجسم کنند. برای رسیدن به زندگی با اهمیتی که شاید هرگز احتمال آن را باور نداشته باشند.

کتاب های او میلیون ها نسخه فروخته است و او از جنجال های موجود در صفحات شانه خالی نکرده است. او در مورد چیزهایی مانند نژادپرستی ، برده داری ، جنگ ، ستم و فقر مطالبی نگاشته است - و فلسفه استقامت و موفقیت را بدون در نظر گرفتن موانع معرفی کرده است.

کارنگی با اعلامیه ای که او را به صحبت وا داشت ناپلئون را به چالش کشید تا از او در جایگاه عبور کند. . . "اندرو کارنگی ، من نه تنها قصد دارم با موفقیت های زندگی تو برابری کنم ، بلکه می خواهم در پست شما را به چالش بکشم و از جایگاه شما عبور کنم." پاسخ ناپلئون با اعتراض مطلق اعلام كرد كه احتمالاً اتفاق نمی افتد. اما کارنگی او را تحت فشار قرار داد و گفت: "البته من می دانم که نمی توانی قادر باشی ، مگر اینکه ... یا تا وقتی که آن را باور کنی! اما اگر آن را باور کنی ، می کنی!" ناپلئون شاید در طول زندگی به چنین روشی از او عبور نکرده باشد ، اما این او را تکان داد و به نوعی او این کار را کرد. . . زیرا ثروت عظیم او در میان میلیونها نفری که پیام ناپلئون را گرفتند و پس از آن شروع به ایمان به خود کردند ، ذخیره شد و نتایج باورنکردنی داشت.

آخرین کتاب ناپلئون پس از مرگ وی در 8 نوامبر 1970 منتشر شد. این کتاب خلاصه زندگی خود را در عنوان ساده خود آورده است. . . "شما می توانید معجزه های خود را انجام دهید."

خلاصه
از یک "کوه گزارشگر" جوان ، سرکش و فاقد خانواده - تا نوه م foundسس فیلسوف "ارتباط بین موفقیت و قدرت ذهن". به او اعتبار داده اند که در ژانر انگیزه و موفقیت بیشترین تأثیر را در کل تاریخ داشته است. برای کسی که دانشکده حقوق را رها کرده بد نیست ، زیرا دیگر نمی تواند هزینه تحصیل خود را تأمین کند.

مانترا مادام العمر وی ، "آنچه ذهن انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد" ، و کتاب پرفروش او "فکر کن و ثروتمند شو" ، به همه جهان نشان داده است که چگونه مسئولیت موفقیت شخصی خود را به عهده بگیرند. و او به یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا تبدیل شده است. او بیش از 30 میلیون نسخه از عناوین خود را در طول زندگی خود به فروش رسانده است و هنوز هم امروز ، این كتاب خاص جایگاه خود را در 6 صفحه برتر كیف شگفت انگیز تجارت دارد.

او - از طریق مصاحبه های فراوان خود ، از تأثیرگذارترین مردان آن روز یاد گرفت ، و این خرد ، و این بازیکنان با کالیبر بالا را انتقال داده است. وی ادامه داد که این خرد را به بسیاری از مجلدات و نوشته ها تقسیم کرد و آنها را جاودانه کرد و به فرمولی برای موفقیت ، که هرکسی می تواند درک کند ، تبدیل کند.

ارادت او به چالشی که ثروتمندترین فرد آنرو ، اندرو کارنگی مطرح کرد ، زندگی او را تغییر داد. سفارش کارنگی از این جوان و قول وی برای قرار دادن وی در مقابل بسیاری از قدرتمندترین مردان آن روز ، باعث شد جهان قدرت اصول ساده را درک کند ، که واقعاً "قطع مشخص" هستند. و به نوبه خود ، حتی پس از مرگ او در سال 1970 ، مطالعات ناپلئون همچنان در همان تعداد بی شماری از کسانی که بزرگترین فلسفه "فکر کردن و ثروتمند شدن" خود را به کار گرفته اند ، همان را تقلید می کند.

منبع: سایت کوین یار

بازدید : 168
شنبه 20 دی 1399 زمان : 12:45

در این نوشتار ضمن تعریف بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی و تفاوت آن با دیجیتال مارکتینگ، 8 استراتژی برتر در بازاریابی اینترنتی با بالاترین CTR و نرخ تبدیل(conversion rate) را را بیان می‌کنیم.

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین چیست؟

قبل از بیان نکات استراتژیک در بازاریابی آنلاین خوب است، تعریف آن را دقیق‌تر بررسی کنیم. بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی به هر ابزار، استراتژی و روشی گفته می‌شود که باعث معرفی بیشتر نام کسب‌وکار و برند در فضای آنلاین شود. نکته اصلی در بازاریابی آنلاین استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی کسب‌وکار و محصولات به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید محصولات است.

بازاریابی اینترنتی ۷ زیر شاخه اصلی زیر را شامل می شود:

۱) سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است. سئو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک ورودی وب‌سایت از طریق جستجوی ارگانیک موتورهای جستجو صورت می‌گیرد که افزایش بازدید سایت را به دنبال دارد. و همانطور که می‌دانید، معروف‌ترین موتور جستجو، گوگل است.

۲) بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM

بازاریابی موتور جستجو (SEM) نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که به‌منظور ارتقا وب‌سایت‌ها از طریق بیشتر دیده شدن آن‌ها در صفحات موتورهای جست‌وجو انجام می‌شود. زمانی که شما چیزی را جستجو می‌کنید، وب‌سایت‌هایی که در قسمت میانی صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل یک سئو خوب است که در دسته استراتژی‌های رایگان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد و وب‌سایت‌هایی که در قسمت بالا و پایین صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل استراتژی سئو است. بازاریابی موتورهای جستجو یک روش مؤثر و خاص برای بازاریابی کسب‌وکار است. مردم آنچه را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و تبلیغ‌کنندگان کلمات مرتبط با جستجوها را هدف قرار می‌دهند و شما تنها در صورتی باید به تبلیغ‌کنندگان پول بپردازید که مشتریان بالقوه بر روی لینک تبلیغ شما کلیک کنند.

۳) بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

۴) بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکه‌ها، می‌توانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و … حضور و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تقریبا برای هر کسب‌وکاری مفید واقع خواهد شد؛ اما باید در نظر داشته باشید که SMM یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر، درواقع فروش را مستقیما انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد؛ بنابراین، پیش از استفاده از این روش باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

۵) تبلیغات کلیکی یا PPC

تبلیغات کلیکی (pay per click) به روشی در تبلیغات آنلاین گفته می شود که شما تبلیغ خود را توسط سرویس‌دهنده این نوع تبلیغات در سایت و یا اپلیکیشن قرار داده و به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول خود مبلغی را پرداخت می کنید.

۶) بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش(Affiliate Marketing)

افیلیت مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. درواقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار می‌رود. به زبان ساده ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل به گروهی از افراد برای معرفی یا ترویج خدمت یا محصول است. اما تعریف بهتر برای ایمیل مارکتینگ را می‌توان ایجاد ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مشتریان و لیدها با ارسال ایمیل دانست.

مزایا و معایب بازاریابی آنلاین

مزایا:

کم ریسک بودن

کم بودن هزینه‌ها

امکان نتیجه گرفتن سریع از کار؛ هم برای بازاریاب و هم کاربر

امکان اندازه‌گیری و جمع‌آوری داده‌ها

فراهم بودن شرایط تعامل

امکان شخصی‌سازی

به راحتی در معرض دید بودن

دسترسی بی حد و مرز جهانی

معایب:

وابستگی به تکنولوژی

مشکلات مربوط به امنیت و حریم خصوصی

هزینه‌های نگهداری به دلیل تحول مداوم ابزار کار

لزوم شفافیت در قیمت‌گذاری و افزایش رقابت در خصوص قیمت‌ها

وجود رقابت جهانی

محتوای ویدیویی؛ از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال

شاید درباره «تیک‌تاک» چیزهایی شنیده باشید. اپلیکیشنی که به سرعت هر چه تمام‌تر رشد کرد. شاید باورتان نشود، ولی روزی بیشتر از یک میلیون نفر ویدیوهای تیک‌تاک را می‌بینند! می‌دانید راز موفقیت تیک‌تاک چیست؟ به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی جذاب. برای همین دیجیتال مارکترها ویدیو مارکتینگ را از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ می‌دانند.

البته برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید یک نکته را در نظر داشته باشید. محتوای ویدیویی کسب و کار شما باید کوتاه، خلاقانه، هوشمندانه و مفید باشد. به شکلی که کاربرها دوست داشته باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دستیارهای صوتی در بازاریابی دیجیتال

پیش‌بینی می‌شود در سال جدید استفاده از دستیارهای صوتی افزایش پیدا کند. احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱٫۶ میلیارد نفر از این دستیارها استفاده خواهند کرد. (۳۰۰ میلیون بیشتر از جمعیت چین ). برای همین است که این موضوع را جز روش‌های بازاریابی دیجیتال در حال رشد به حساب می‌آورند.

نکته اینجاست که کاربرها از دستیارهای صوتی فقط برای پرسیدن ساعت و فرستادن ایمیل استفاده نمی‌کنند. کم‌کم زحمت همه کارها از جمله جستجو در اینترنت و چیزهای ریز و درشت دیگر، روی دوش این گجت‌های دوست‌داشتنی می‌افتد. پس باید بیشتر به آنها اهمیت بدهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود را مطابق با دستیارهای صوتی پیش ببرید.

بازاریابی دیجیتال، با کمک برند‌سازی

زمانی بود که کاربرها از ما فقط انتظار داشتند که درباره محصول یک توضیح ارائه کنیم که بشود از آن استفاده کرد. ولی اکنون شرایط فرق کرده است. به عنوان یک برند، مردم از ما انتظارهایی دارند. اگر انتظاراتشان را برآورده نکنیم، محکوم به شکست هستیم. پس برندسازی را باید یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال موثر بدانیم.

به عنوان مثال، چشم‌انداز برند در مسائل مختلف، اکنون برای مشتری‌ها مهم است. همین مسائل باعث می‌شود که افراد نسبت به برند احساس خوبی داشته باشند. در سال ۲۰۲۰، موضع کسب و کارها درباره موضوعاتی مثل تغییرات آب و هوایی اهمیت زیادی خواهد داشت. کاربرها می‌خواهند از سمت شما صدایی واضح، قوی و شفاف بشنوند.

تاثیر شگفت انگیز موبایل روی آینده دیجیتال مارکتینگ

همه روش‌های بازاریابی دیجیتال باید به قول معروف موبایل‌فرندلی باشند. کاربرها آنقدر از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنند که اکنون همه صفحات وب، اول روی موبایل ایندکس می‌شوند (Mobile-first Index).

البته نرخ تبدیل روی موبایل‌ها هنوز به پای دسکتاپ نمی‌رسد. ولی به هر حال، استفاده از موبایل روز به روز در حال بیشتر شدن است. در سال ۲۰۲۰ هم انتظار می‌رود موبایل مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی دیجیتال اصلی باشد.

در این مورد از بازاریابی اینترنتی، می‌توان کارهایی را انجام داد:

  • توسعه فناوری‌های جدید مثل AMP و PWA
  • بهینه‌سازی بر اساس رفتار کاربرها
  • اندازه‌گیری دقیق داده‌ها برای ترسیم بهتر نقشه سفر مشتری

شفافیت برند در دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده باید تکلیف خود را با مشتری‌ها مشخص کنید. آدم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله که جز اصلی‌ترین دسته‌ها در بازاریابی اینترنتی هستند، همگی تمایل دارند دنیا را عوض کنند، حداقل به سهم خودشان. همین جوان‌ها با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، تمام اطلاعات درباره برندها را به دست می‌آورند. پس مواضع، شعارها و تمام چیزهای مربوط به برند، باید کاملا شفاف و روشن باشد.

یک نکته را باید بدانید؛ اگر ۷۷ درصد از برندها همین الان از بین بروند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد! مردم برای نیازهای خود به کسب و کارهای دیگر مراجعه می‌کنند، بدون آن که مشکلی پیش بیاید. پس برندینگ یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. به عنوان صاحب کسب و کار، باید مشخص کنید برندتان در مسائل اجتماعی و مردمی ‌چه نقشی دارد

منابع:

مارکترها

کالج تپسل

تعداد صفحات : 1

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 29274
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی