loading...

اخبار گوناگون از سرتاسر وب

بروزترين اخبار موبايل و ترفند موبايل

بازدید : 134
سه شنبه 30 شهريور 1400 زمان : 19:57

سریال گیم اف ترونز را می توان گفت جزو پر مخاطب ترین سریال ها دانست که به سبک خیال پردازی حماسی در دل مخاطبین جا افتاده است. سریال بازی تاج و تخت به کارگردانی دیوید بنیاف خلق شده که در واقع اگر به خاطر داشته باشید، وی کارگردان فیم تروآ بوده است.

لازم به ذکر است، داستان سریال گیم اف ترونز برگرفته از رمان جذاب و حماسی ترانه یخ و آتش بوده که توسط جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) نویسنده و نمایش ‌نامه ‌نویس آمریکایی به چاپ رسیده است.

همچنین طبق آماری که از شبکه HBO منتشر شده است، قسمت اول فصل هفتم که «دراگون‌استون» (Dragonestone) نام دارد، بیشترین بازدید را در بین تمام قسمت‌ های این سریال تا به امروز داشته است. رکورد قبلی دست قسمت پایانی فصل ششم بود که ۸.۸۹ میلیون بیننده داشت.

داستان سریال گیم اف ترونز را می توان جزو یکی از برترین داستان های انگیزشی دانست که در واقع شما در این سریال ارتباط هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد. باشعوری تلاش کرده است تا 8 فصل داستان سریال گیم اف ترونز را برای شما عزیزان به ارمغان آورد پس با ما همراه باشید تا خلاصه تمامی فصل ها را برای شما تداعی کنیم.

داستان فصل اول سریال Game of Thrones

فصل اول سریال Game of Thrones

داستان فصل اول سریال Game of Thrones – برگرفته از رمان بازی تاج‌ و تخت، اولین کتاب از سری رمان‌ های ترانه یخ و آتش

داستان سریال گیم اف ترونز در واقع از شهری به نام وینترفل شروع شده که در ابتدا شما با خانواده ی استارک آشنا خواهید شد. Eddard Stark که حاکم شهر وینترفل بوده که دارای 4 فرزند با نام های Sansa ،Arya، Robb و Bran می باشد و 2 شخصیت دیگر هم با نام های Jon Snow و theon greyjoy را به فرزند خواندگی قبول کرده بود.

داستان سریال گیم اف ترونز از آن جایی شروع می شود که رابرت براتیون، پادشاه هفت قلمرو در پی از دست دادن Jon Arryn به شمال سفر می‌کند و از ادارد استارک دوست قدیمی خودش درخواست می‌کند که به عنوان دست راست پادشاه جای خالی Jon Arryn را برایش پر کند.

ادارد استارک ابتدا درخواست رابرت را رد می‌کند ولی بعد شایعه‌هایی می‌شنود که Jon Arryn درواقع به مرگ طبیعی نمرده و کشته شده است بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد که با درخواست پادشاه موافقت کند و درباره‌ی قتل احتمالی تحقیق بیش‌تری انجام دهد.

در همین حین در سرزمین‌های شرقیِ Essos، فرزندان تبعید شده‌ی تارگارین پادشاه قبلی که توسط رابرت همه چیزشان را از دست داده‌اند در حال نقشه کشیدن برای بازگشت به Westeros و باز پس گرفتن تخت آهنین(تخت پادشاه هفت قلمرو) هستند.دانلود بهترین سریال های جهان از سایت پاتوق مووی با کیفیت بالا و لینک مستقیم.دانلود فیلم جدید خارجی دوبله فارسی.

ویسریس تارگرین برای بازگشت به Westeros حاضر می‌شود عروسی دنریس تارگرین خواهر کوچک‌ترش را با کال دروگو رئیس 40 هزار سرباز دوتراکی ترتیب دهد تا در عوض بتواند از سربازان او برای حمله به هفت قلمرو استفاده کند.

و در نهایت در شمالی ترین نقطه‌ی هفت قلمرو برادران قسم خورده‌ی محافظ دیوار قرار دارند، یک دیوار چند صد کیلومتری یخی که هزاران سال است از هفت قلمرو در برابر خطرات خارجی دفاع می‌کند.

و شایعاتی وجود دارد که خارج دیوار وایت واکرها موجوداتی که مرده متحرک هستند وجود دارند و قصد دارند زمستان ابدی را وارد هفت قلمرو کنند.

در ادامه و تا پایان فصل اول و آغاز فصل دوم رابرت براتیون پادشاه هفت قلمرو کشته می‌شود و ادارد استارک که قصد دخالت در امور سرسی و پادشاه جدید یعنی فرزند نفرت انگیزه سرسی را دارد به دستور پادشاه گردن زده می‌شود تا خیانت‌های پشت پرده لو نروند.

خلاصه داستان فصل اول سریال گیم اف ترونز

اولین سکانس تلخ داستان سریال گیم اف ترونز

از طرف دیگر فرزندان ادارد استارک که در ادامه نقشی کلیدی خواهند داشت هر کدام به سمتی کشیده می‌شوند، راب پسر بزرگ ادارد پادشاه شمال می‌شود، جان اسنو به سربازان محافظ دیوار می‌پیوندد، آریا از پایتخت فرار می‌کند و سانسا که از همه جا بی‌خبر است به عنوان گروگان به دست لنیسترها می‌افتد.

و در شرق هم دنریس بعد از نزدیک شدن به کال دروگو در رابطه‌ی عاشقانه قرار می‌گیرد و برادرش که قصد سو استفاده از دنریس برای رسیدن به تخت آهنین داشت را به کمک کال دروگو می‌کشد و تبدیل به ملکه‌ ی دوتراکی‌ ها می‌شود.

اما کال دروگو بر اثر عفونت یک خراش ساده کشته می‌شود و دنریس با چند تخم اژدها که هدیه هستند تنها می‌ماند در سکانس پایانی فصل هم دنریس وارد آتش می‌شود و به عنوان یک تارگرین واقعی در آتش نمی‌سوزد همچنین اژدها های او نیز از تخم خارج می‌شوند.

داستان فصل دوم سریال بازی تاج و تخت

فصل دوم سریال بازی تاج و تخت

داستان فصل دوم سریال بازی تاج و تخت – برگرفته از رمان نبرد پادشاهان، دومین کتاب از سری رمان ‌های ترانه یخ و آتش

فصل دوم داستان دانلود سریال game of thrones بدون سانسور در دنیای سریال چند ماه به طول می‌انجامد، پادشاه هفت قلمرو و فرمانروای شمال که حالا رابرت استارک است با هم درگیر جنگ بر سر استقلال طلبیه شمال هستند.

رابرت تصمیم می‌گیرد که سرزمین Ironborn را که سرزمینی مستقل است قبل از لنیسترها با خودش متحد کند و به این منظور بهترین دوست خود تئون گریجوی را به سوی پدرش روانه می‌کند.

در همین حین جافری به پشتوانه‌ی خانواده قدرتمند لنیستر بر روی تخت آهنین نشسته ولی عمویش Renly ادعای پادشاهی می‌کند و خانواده‌ی تایرل هم پشتیبان Renly هستند و ارتش Renly هم بسیار بزرگ‌تر است، در همین حین تیریون لنیستر به پایتخت بر‌میگردد تا امور را به دست بگیرد اما با خواهرش که اکنون ملکه هم شده و دل خوشی از او ندارد مواجه می‌شود.

از سوی دیگر استَنیس براتیون برادر بزرگتر Renly و برادر کوچکتر شاهِ قبلی رابرت براتیون، هم ادعای فرمانروایی می‌کند، استنیس به جنگاوری و بی رحمی نسبت به دشمن‌هایش معروف است و هرکاری می‌کند تا اتفاقی که بنظرش درست است رخ دهد حتی اگر به همه آسیب برساند، در کنار استنیس جادوگری از شرق به نام ملیساندرا حضور دارد که به او مشاوره می‌دهد و اعتقاد دارد که استنیس پادشاه حقیق هفت قلمرو است و البته (سر داووس) دست راست استنیس، مردی با شرافت و با تجربه جنگی که خیلی هم با جادوگر آبش در یک جوب نمی‌رود.

منبع: باشوری

بازدید : 186
شنبه 22 خرداد 1400 زمان : 19:50

اگر این بیانیه را شنیده اید. . . 'فکر کنید و ثروتمند شوید' ، سپس نام ناپلئون هیل را شنیده اید. وی کسی است که مسئول ایجاد این عبارت و نوشتن یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ است که عنوان آن به همین ترتیب است.

ناپلئون در سال 1883 در ویز کانتی ، ویرجینیا متولد شد. او مردی جوان با توانایی بالقوه باورنکردنی بود که در سن سیزده سالگی "خبرنگار کوه" محلی شد. و از همان آغاز فروتنانه خود به نوه ژانر موفقیت شخصی تبدیل شد و با فلسفه و مانترا موفقیت خود میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار داد. . . "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد." او اولین نویسنده ای بود که در مورد ارتباط موفقیت و قوای ذهن نوشت و آن را علنی کرد. و زندگی او سنگ بنای اصلی انگیزه مدرن شده است.

اگرچه او مجبور شد بودجه تحصیلات خود را تأمین کند ، اما به دلیل از دست دادن پدر و مادرش در سنین پایین ، او یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی و بنیانگذار یک مituteسسه آموزشی "غیرانتفاعی" شد ، با مأموریت تداوم فلسفه خود رهبری ، خود انگیزشی و موفقیت فردی.

وی در 8 نوامبر 1970 درگذشت - یک رهبر کاملاً گمشده و نمونه ای از اعتقاد شخصی و موفقیت یک فرد. هنوز هم نفوذ او پس از او ادامه دارد.

سال های اول
در شهر روستایی "پوند" ، در "کشور خردمند" ، ویرجینیا در اکتبر 1883 متولد شد - نامی نبوی از آنچه دستاوردهای آینده او برای او به همراه خواهد داشت.

قبل از اینکه حتی 13 ساله شود ، او یتیم شد ، زیرا هر دو پدر و مادرش فوت کرده بودند. در نتیجه از دست دادن او ، او شناخته شده است که یک کودک عصیانگر است. حتی در این صورت ، او خود را به عنوان "خبرنگار کوه" مشغول کار می کرد ، و مقالاتی را برای روزنامه محلی انجام می داد ، و تا زمانی که 15 ساله بود ، برای بسیاری از روزنامه های شهر کوچک مقاله می نوشت. او برای رفتن به دانشکده حقوق پس انداز می کرد.

متأسفانه ، چون پول کافی برای تأمین هزینه ها بدست نمی آورد ، مجبور شد کلاً از حقوق خود کناره گیری کند. علاقه او به نوشتن خیلی زود او را در معرض دید بسیاری از افراد قدرتمند و تأثیرگذار آن زمان قرار داد. وی در هنگام ملاقات و مصاحبه با یکی از این افراد تأثیرگذار ، فرصتی را یافت که می توانست بیش از 20 سال از عمر خود را وقف تعقیب "تعریف دلایل عدم موفقیت مردم در دستیابی به موفقیت و سعادت مالی" کند.

دستیابی به موفقیت - ملاقات با اندرو کارنگی
لحظه بزرگ و پیگیری های مادام العمر وی در سال 1908 کشف شد ، زمانی که ناپلئون برای یک مجله توسط باب تیلور کار می کرد و مامور مصاحبه با یکی از با نفوذترین مردان آن زمان ، غول صنعتی ، اندرو کارنگی شد. کارنگی بزرگ میلیاردر فولاد پیتسبورگ بود - و در طول مصاحبه 20 سال ناپلئون را به چالش کشید ، که قبول کرد و زندگی او را تغییر داد.

کارنگی اعتقاد ساده ای داشت که "روند موفقیت فرد را می توان در یک فرمول واحد خلاصه کرد که همه می توانند آن را درک کنند". وی همچنین اظهار داشت ، "چقدر شرم آور است که هر نسلی باید راه موفقیت را با آزمون و خطا پیدا کند ، در حالی که اصول موفقیت کاملاً مشخص است." چالش کارنگی این بود که اگر ناپلئون 20 سال ، بدون جبران خسارت ، متعهد به جمع آوری اصول موفقیت از بزرگترین بازرگانان و رهبران کشور - جستجوی مخرج مشترک داستانهای آنها بود. سپس او ناپلئون را به ثروتمندترین و موفق ترین مردان آن زمان معرفی می کند. او این چالش را پذیرفت و طی 20 سال آینده با بیش از 500 نفر از افراد موفق ، بسیاری از آنها میلیونر ، ملاقات و مصاحبه کرد. از جمله: جان دی راکفلر ،

وی در نتیجه بیش از 20 سال تحقیق خود ، سردبیر و ناشر "مجله قانون طلایی هیل" خود شد ، وی دوره های مطالعاتی زیادی را توسعه داد و آثار مختلفی را منتشر کرد ، از جمله "قانون موفقیت به وسیله فلسفه دستاورد ، "و" نردبان موفقیت؛ " و یک دوره شدید مطالعه در خانه (17 جلد) ، تحت عنوان "دینامیک ذهنی". دستاورد دیگر این واقعیت بود که وی به مشاور کارنگی و همچنین مشاور بدون حقوق رئیس جمهور فرانکلین روزولت از 36 تا 1933 تبدیل شد.

بیاندیشید و ثروتمند شوید
کتاب حیرت انگیز او "فکر کن و ثروتمند شوی" به طور مداوم به موفقیت خارق العاده ای دست یافته و برای بسیاری ثروت خرد بسیار جستجو شده است. حتی 70 سال بعد ، هنوز در شش کتاب برتر "پرفروش ترین شومیز تجاری" باقی مانده است.

از زمان تصور آن پس از رکود 30 ، جایی که بیش از 1 میلیون نسخه فروش کرد ، موفقیت در بین میلیون ها خواننده ای را که لمس کرده است ، متوقف نکرد. هم اکنون ، بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

این کتاب فرمول و فراخوانی برای عمل هر بیننده رویایی آمریکایی "که جرات ایده پردازی دارد" و موارد دیگر را داشته است. . . "چه کسی جرات می کند آن را باور کند." فلسفه موفقیت شخصی ناپلئون - در ذهن خوانندگان خود - تجسم و درک خلاقانه قانون جذب را به حرکت درآورده است. این کتاب گلدان طلا را در انتهای رنگین کمان برای خود ناپلئون کشف کرد و هنوز هم موفقیت موفقیت کسانی را که امروز جرات خواندن آن را دارند کشف می کند.

او گیلاس های خود را از بسیاری از کسبه ای که مأمور مصاحبه با آنها شده بود گرفت ، و اصول فلسفه موفقیت را شکست ، و سپس آن را منتشر کرد ، زیرا در جوانی به چالش کشیده شد.

عقب نشینی - از نو شروع می شود
ناپلئون با تمام زندگی بالا ، موفقیت و موفقیت های خشن در دهه 1940 که ناپلئون در طول سفر خود کشف کرده بود ، با او و فاجعه روبرو شد زیرا او و همسرش روزا از روابط خود خارج شدند. شکاف بزرگی شروع به تقسیم آنها کرده بود. این به طلاق نامرتبی ختم شد که روزا را دید که تقریباً تمام حق امتیازات خود را از کتاب موفق خود "فکر کن و ثروتمند شو!" کارهای زندگی او به معنای واقعی کلمه از او ربوده شد.

وی با هدف شروع مجدد ، و به درخواست ویلیام پلامر-جیکوبز ، به کارولینای جنوبی دور شد. ویلیام رئیس کالج و همچنین ناشر بود. وی از ناپلئون خواست تا یک دوره مطالعه 17 جلدی خودسازی با عنوان "دینامیک ذهنی" ایجاد و چاپ کند. این پروژه متأسفانه با شروع WWll و سهمیه بندی کاغذ و تولید متوقف شد.

مشارکت با فروشگاه W. Clement
در حالی که ناپلئون در شیکاگو مشغول سخنرانی بود ، پس از دهه 30 افسردگی ، نمی دانست که کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" چقدر روی رئیس شرکت بیمه ترکیبی آمریکا تأثیر گذاشته است ، تا زمانی که رئیس جمهور - آقای W Clement Stone سر او را شکار می کند. آقای استون در طی سالهای رکود دست و پنجه نرم می کرد و در یک لحظه به کتاب ناپلئون برخورد کرد و چنان تحت تأثیر کار قرار گرفت که نسخه های زیادی را برای کارمندان فروش خود خریداری کرد. پس از توزیع نسخه ها به همه آنها ، به زودی شروع به جمع آوری ثروت خود کرد زیرا فروشندگان به سرعت مهارت های خود را کسب کردند و در موفقیت های خود سرآمد بودند.

به زودی این زوج دوستی برقرار کردند و تا سال 1952 ، آنها با یکدیگر مشارکت کردند و کتابها ، دوره ها و برنامه های رادیویی / تلویزیونی و غیره زیادی تولید کردند ، همچنین پیام های الهام بخشی را در مجله ای به نام "موفقیت نامحدود" منتشر کردند که پیشگام "موفقیت" بود مجله. قالب این مجله شبیه به مجله Golden Rules ناپلئونس بود.

آنها همچنین در تألیف کتاب "موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت" که در سال 1960 به عنوان "پرفروش ترین نسخه فوری" شناخته شد.

اندیشه ها چیزهایی هستند که فلسفه هستند
فلسفه ناپلئون ، "آنچه ذهن یک انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن برسد" ، با فلسفه موفقیت شخصی خود W. Stone - "افکار چیزهایی هستند" ، و از آن ناپلئون شروع به آموزش این کرد که در کتاب راز به این موارد و قانون جذب اشاره زیادی شده و در سایت کوین یار می توانید اقدام به دانلود کتاب راز کنید.

او درباره اعتقاد و ایمان و اهمیت "قانون طلایی" نوشت تا تفاوت بین دادن به جامعه و مبادله با جامعه را درک کند.

میراث
ناپلئون به دلیل چالشی که توسط میلیاردر كارنگی مطرح شد ، پیام خود را پیدا كرد و زندگی های بسیاری دیگر از جمله زندگی شخصی خود را تغییر داد (و تغییر می دهد). از طریق بسیاری از نوشته ها و سخنرانی های خود ، او در طول زندگی خود پیشرفت کرد ، نفوذ او پس از او ادامه دارد. ایمان آشکار او به مسیح و فلسفه "آنچه ذهن می تواند بدست آورد ، اگر باور کنید" به معیار "فلسفه موفقیت" و معلمان آن در سرتاسر جهان تبدیل شده است.

فرمولهای تحقیقاتی که ناپلئون از طریق جستجوی 20 ساله خود در مورد افراد موفق ایجاد کرده است ، هنوز هم باعث می شود که میلیونها نفر مسئولیت زندگی خود را بپذیرند و موفقیت را تجسم کنند. برای رسیدن به زندگی با اهمیتی که شاید هرگز احتمال آن را باور نداشته باشند.

کتاب های او میلیون ها نسخه فروخته است و او از جنجال های موجود در صفحات شانه خالی نکرده است. او در مورد چیزهایی مانند نژادپرستی ، برده داری ، جنگ ، ستم و فقر مطالبی نگاشته است - و فلسفه استقامت و موفقیت را بدون در نظر گرفتن موانع معرفی کرده است.

کارنگی با اعلامیه ای که او را به صحبت وا داشت ناپلئون را به چالش کشید تا از او در جایگاه عبور کند. . . "اندرو کارنگی ، من نه تنها قصد دارم با موفقیت های زندگی تو برابری کنم ، بلکه می خواهم در پست شما را به چالش بکشم و از جایگاه شما عبور کنم." پاسخ ناپلئون با اعتراض مطلق اعلام كرد كه احتمالاً اتفاق نمی افتد. اما کارنگی او را تحت فشار قرار داد و گفت: "البته من می دانم که نمی توانی قادر باشی ، مگر اینکه ... یا تا وقتی که آن را باور کنی! اما اگر آن را باور کنی ، می کنی!" ناپلئون شاید در طول زندگی به چنین روشی از او عبور نکرده باشد ، اما این او را تکان داد و به نوعی او این کار را کرد. . . زیرا ثروت عظیم او در میان میلیونها نفری که پیام ناپلئون را گرفتند و پس از آن شروع به ایمان به خود کردند ، ذخیره شد و نتایج باورنکردنی داشت.

آخرین کتاب ناپلئون پس از مرگ وی در 8 نوامبر 1970 منتشر شد. این کتاب خلاصه زندگی خود را در عنوان ساده خود آورده است. . . "شما می توانید معجزه های خود را انجام دهید."

خلاصه
از یک "کوه گزارشگر" جوان ، سرکش و فاقد خانواده - تا نوه م foundسس فیلسوف "ارتباط بین موفقیت و قدرت ذهن". به او اعتبار داده اند که در ژانر انگیزه و موفقیت بیشترین تأثیر را در کل تاریخ داشته است. برای کسی که دانشکده حقوق را رها کرده بد نیست ، زیرا دیگر نمی تواند هزینه تحصیل خود را تأمین کند.

مانترا مادام العمر وی ، "آنچه ذهن انسان می تواند تصور کند و باور کند ، می تواند به آن دست یابد" ، و کتاب پرفروش او "فکر کن و ثروتمند شو" ، به همه جهان نشان داده است که چگونه مسئولیت موفقیت شخصی خود را به عهده بگیرند. و او به یکی از محبوب ترین نویسندگان انگیزشی آمریکا تبدیل شده است. او بیش از 30 میلیون نسخه از عناوین خود را در طول زندگی خود به فروش رسانده است و هنوز هم امروز ، این كتاب خاص جایگاه خود را در 6 صفحه برتر كیف شگفت انگیز تجارت دارد.

او - از طریق مصاحبه های فراوان خود ، از تأثیرگذارترین مردان آن روز یاد گرفت ، و این خرد ، و این بازیکنان با کالیبر بالا را انتقال داده است. وی ادامه داد که این خرد را به بسیاری از مجلدات و نوشته ها تقسیم کرد و آنها را جاودانه کرد و به فرمولی برای موفقیت ، که هرکسی می تواند درک کند ، تبدیل کند.

ارادت او به چالشی که ثروتمندترین فرد آنرو ، اندرو کارنگی مطرح کرد ، زندگی او را تغییر داد. سفارش کارنگی از این جوان و قول وی برای قرار دادن وی در مقابل بسیاری از قدرتمندترین مردان آن روز ، باعث شد جهان قدرت اصول ساده را درک کند ، که واقعاً "قطع مشخص" هستند. و به نوبه خود ، حتی پس از مرگ او در سال 1970 ، مطالعات ناپلئون همچنان در همان تعداد بی شماری از کسانی که بزرگترین فلسفه "فکر کردن و ثروتمند شدن" خود را به کار گرفته اند ، همان را تقلید می کند.

منبع: سایت کوین یار

بازدید : 122
سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 زمان : 15:04

یکی دیگر از خودروهای لوکس هیوندا که برای رقابت با خودروهای برندهایی مانند لکسوس، بی ام و، بنز و … تولید شد، سنتنیال است. هیوندا برای رقابت با این برندها، این خودرو را با قیمتی پایین تر از آنها به بازار عرضه کرد. پیش از آنکه به مبحث ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال وارد شویم، می خواهیم شما را با مشخصات این خودرو آشنا کنیم. قلب تپنده هیوندا سنتنیال، یک موتور ۴.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سیلندر است که آرایش قرارگیری سیلندرهای آن V شکل خورجینی می باشد.

محل قرارگیری موتور خودرو در جلوی ماشین است اما انتقال قدرت از طریق دیفرانسیل عقب انجام می گردد. سنتنیال در دور موتور ۶۵۰۰ به حداکثر توان خود یعنی ۳۶۶ اسب بخار می رسد و در دور ۴۵۰۰ به حداکثر گشتاور ۴۳۸ نیوتن متر دست می یابد. گیربکس این خودروی لوکس کره ای ۸ دنده اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است و اهرم تعویض دنده در محل کنسول میانی تعبیه شده است. سنتنیال قادر است در مدت زمان ۶.۷ ثانیه شتاب صفر تا صد را تجربه کند و پس از آن با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به حداکثر سرعت خود برسد. ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال می تواند بهبود دهنده عملکرد قسمت های مختلف آن باشد.

چرا ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال لازم است؟

در شرایط عادی برای چنین خودروی گران قیمتی که عملکردی خارق العاده دارد، Remap خودرو لازم نیست. اما اگر در مناطقی از ایران زندگی می کنید که دارای شرایط آب و هوایی خاص است، آنگاه این شرایط می تواند عملکرد بخش های مختلف هیوندا سنتنیال را تحت تاثیر خود قرار دهد و راندمان ماشین را پایین بیاورد. همچنین عدم دسترسی همه دارندگان این خودرو به سوخت با کیفیت می تواند کیفیت کارکرد موتور را کاهش دهد و مصرف سوخت را بالا ببرد. اینجاست که یکی از راه های سریع و کم هزینه برای از بین بردن چنین مشکلاتی ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال است. با ریمپ ایسیو، قسمت های مختلف خودرو انطباق بیشتری با شرایط منطقه ای و آب و هوای و سوخت مکانی که در آن قرار دارد خواهد داشت و کارایی هیوندا سنتنیال افزایش می یابد.

فرایند ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال چگونه است؟

شرکت های خودروسازی برنامه ریزی ایسیو را طبق استانداردهای خاصی انجام می دهند، زیرا به طور دقیق نمی دانند خودروی تولیدی آن ها در چه شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل شرکت های تیونینگ خودرو به این فکر افتادند تا با طراحی و تولید نرم افزارهای خاص، تنظیمات ایسیو را مطابق با نیازهای مالک خودرو و شرایط منطقه ای تغییر دهند. متخصصان حوزه ریمپ ایسیو با گذراندن دوره های حرفه ای و تجربه ای که در طی فعالیت خود بدست آورده اند، به خوبی می دانند که ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال را چگونه انجام دهند تا کارایی خودرو بهبود یابد و مشکلی برای قسمت های مختلف آن پیش نیاید. برنامه هایی که توسط این متخصصان نوشته می شود، از طریق پروگرامرهای حساس و پیشرفته به ایسیو انتقال می یابد و جایگزین برنامه های قبلی می شود.

برای رفع محدودیت کاتاف

با نگاهی به مشخصات هیوندا سنتنیال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که خودرویی با چنین موتور قدرتمند چرا دارای حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید به سراغ ایسیو سنتنیال بروید. ایسیو خودروها به گونه ای برنامه ریزی شده که اگر دور موتور از عدد معینی بیشتر شود آنگاه سیستم سوخت رسانی قطع می شود و جرقه زنی شمع ها متوقف می گردد. به این محدوده، محدوده کاتاف می گویند. اما هنگامی که دور موتور کم شود، دوباره شرایط به حالت عادی باز می گردد و سیستم سوخت رسانی و جرقه زنی طبق روال عادی کار می کنند. با استفاده از ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال می توان محدوده کاتاف را افزایش داد. بدین ترتیب حداکثر گشتاور و توان موتور بیشتر می شود و دارنده خودرو می تواند سرعت های بالاتری را با آن تجربه نماید.

برای رفع کپ اولیه

گاهی اوقات مالکان هیوندا سنتنیال از کندی شتاب اولیه آن گله دارند. این اتفاق ارتباط مستقیم با دریچه گاز این خودرو دارد. چند سالی است که خودروسازان استفاده از دریچه گاز مکانیکی را کنار گذاشته اند و به جای آن بر روی خودروهای تولیدی خود، دریچه گاز برقی نصب می کنند. حسن دریچه گاز برقی این است که باعث می شود، خودرو آلایندگی کمتری ایجاد کند، خصوصا هنگامی که می خواهد از حالت سکون شروع به حرکت نماید. اما اشکالی که ایجاد می شود این است که دیگر ماشین شتاب اولیه ای که با دریچه گاز مکانیکی داشت را ندارد. با ریمپ ایسیو هیوندا سنتنیال می توان این ایراد را سروسامان داد. تغییر در تنظیمات دریچه گاز می تواند شتاب اولیه را تا حدودی افزایش دهد و میزان آلایندگی خودرو را در شرایط استاندارد نگه دارد.

منبع مقاله

بازدید : 168
شنبه 20 دی 1399 زمان : 12:45

در این نوشتار ضمن تعریف بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی و تفاوت آن با دیجیتال مارکتینگ، 8 استراتژی برتر در بازاریابی اینترنتی با بالاترین CTR و نرخ تبدیل(conversion rate) را را بیان می‌کنیم.

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین چیست؟

قبل از بیان نکات استراتژیک در بازاریابی آنلاین خوب است، تعریف آن را دقیق‌تر بررسی کنیم. بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی به هر ابزار، استراتژی و روشی گفته می‌شود که باعث معرفی بیشتر نام کسب‌وکار و برند در فضای آنلاین شود. نکته اصلی در بازاریابی آنلاین استفاده از ابزارهای اینترنتی برای معرفی کسب‌وکار و محصولات به مشتریان بالقوه و ترغیب آن‌ها به خرید محصولات است.

بازاریابی اینترنتی ۷ زیر شاخه اصلی زیر را شامل می شود:

۱) سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو است. سئو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که برای افزایش کمیت و کیفیت ترافیک ورودی وب‌سایت از طریق جستجوی ارگانیک موتورهای جستجو صورت می‌گیرد که افزایش بازدید سایت را به دنبال دارد. و همانطور که می‌دانید، معروف‌ترین موتور جستجو، گوگل است.

۲) بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM

بازاریابی موتور جستجو (SEM) نوعی بازاریابی اینترنتی با استفاده از تبلیغات پولی است که به‌منظور ارتقا وب‌سایت‌ها از طریق بیشتر دیده شدن آن‌ها در صفحات موتورهای جست‌وجو انجام می‌شود. زمانی که شما چیزی را جستجو می‌کنید، وب‌سایت‌هایی که در قسمت میانی صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل یک سئو خوب است که در دسته استراتژی‌های رایگان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرد و وب‌سایت‌هایی که در قسمت بالا و پایین صفحه مشاهده می‌کنید، حاصل استراتژی سئو است. بازاریابی موتورهای جستجو یک روش مؤثر و خاص برای بازاریابی کسب‌وکار است. مردم آنچه را که می‌خواهند جستجو می‌کنند و تبلیغ‌کنندگان کلمات مرتبط با جستجوها را هدف قرار می‌دهند و شما تنها در صورتی باید به تبلیغ‌کنندگان پول بپردازید که مشتریان بالقوه بر روی لینک تبلیغ شما کلیک کنند.

۳) بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

۴) بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM) یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. در صورت بازاریابی مناسب در این شبکه‌ها، می‌توانید حجم زیادی از مخاطبان را جذب کرده و به کسب‌وکار خود رونق ببخشید. با توجه به فعالیت بخش زیادی از جامعه در پلتفرم‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توئیتر و … حضور و بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، تقریبا برای هر کسب‌وکاری مفید واقع خواهد شد؛ اما باید در نظر داشته باشید که SMM یک کانال فروش مستقیم نیست و تنها ابزاری است برای کمک به فروش بیشتر، درواقع فروش را مستقیما انجام نمی‌دهد و نیاز به زمان دارد؛ بنابراین، پیش از استفاده از این روش باید اهداف و نیازهای خود را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید.

۵) تبلیغات کلیکی یا PPC

تبلیغات کلیکی (pay per click) به روشی در تبلیغات آنلاین گفته می شود که شما تبلیغ خود را توسط سرویس‌دهنده این نوع تبلیغات در سایت و یا اپلیکیشن قرار داده و به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول خود مبلغی را پرداخت می کنید.

۶) بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش(Affiliate Marketing)

افیلیت مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی است که می‌تواند تأثیر مستقیم بر روی فروش محصولات داشته باشد. درواقع این نوع بازاریابی توسط افرادی خارج از کسب‌وکار انجام می‌شود. به بیان ساده در افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی پورسانتی پیشنهاد خرید یا معرفی محصول بر روی وب‌سایت و یا وبلاگ ناشر افیلیت قرار داده می‌شود و اگر این تبلیغات منجر به فروش محصول شود، مبلغی از طرف صاحب محصول به ناشر افیلیت که بازاریابی محصول را انجام داده، پرداخت می‌شود.

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار می‌رود. به زبان ساده ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل به گروهی از افراد برای معرفی یا ترویج خدمت یا محصول است. اما تعریف بهتر برای ایمیل مارکتینگ را می‌توان ایجاد ارتباط بیشتر و عمیق‌تر با مشتریان و لیدها با ارسال ایمیل دانست.

مزایا و معایب بازاریابی آنلاین

مزایا:

کم ریسک بودن

کم بودن هزینه‌ها

امکان نتیجه گرفتن سریع از کار؛ هم برای بازاریاب و هم کاربر

امکان اندازه‌گیری و جمع‌آوری داده‌ها

فراهم بودن شرایط تعامل

امکان شخصی‌سازی

به راحتی در معرض دید بودن

دسترسی بی حد و مرز جهانی

معایب:

وابستگی به تکنولوژی

مشکلات مربوط به امنیت و حریم خصوصی

هزینه‌های نگهداری به دلیل تحول مداوم ابزار کار

لزوم شفافیت در قیمت‌گذاری و افزایش رقابت در خصوص قیمت‌ها

وجود رقابت جهانی

محتوای ویدیویی؛ از بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال

شاید درباره «تیک‌تاک» چیزهایی شنیده باشید. اپلیکیشنی که به سرعت هر چه تمام‌تر رشد کرد. شاید باورتان نشود، ولی روزی بیشتر از یک میلیون نفر ویدیوهای تیک‌تاک را می‌بینند! می‌دانید راز موفقیت تیک‌تاک چیست؟ به اشتراک گذاشتن محتوای ویدیویی جذاب. برای همین دیجیتال مارکترها ویدیو مارکتینگ را از قدرتمندترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ می‌دانند.

البته برای موفقیت در ویدیو مارکتینگ باید یک نکته را در نظر داشته باشید. محتوای ویدیویی کسب و کار شما باید کوتاه، خلاقانه، هوشمندانه و مفید باشد. به شکلی که کاربرها دوست داشته باشند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

دستیارهای صوتی در بازاریابی دیجیتال

پیش‌بینی می‌شود در سال جدید استفاده از دستیارهای صوتی افزایش پیدا کند. احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱٫۶ میلیارد نفر از این دستیارها استفاده خواهند کرد. (۳۰۰ میلیون بیشتر از جمعیت چین ). برای همین است که این موضوع را جز روش‌های بازاریابی دیجیتال در حال رشد به حساب می‌آورند.

نکته اینجاست که کاربرها از دستیارهای صوتی فقط برای پرسیدن ساعت و فرستادن ایمیل استفاده نمی‌کنند. کم‌کم زحمت همه کارها از جمله جستجو در اینترنت و چیزهای ریز و درشت دیگر، روی دوش این گجت‌های دوست‌داشتنی می‌افتد. پس باید بیشتر به آنها اهمیت بدهید و فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود را مطابق با دستیارهای صوتی پیش ببرید.

بازاریابی دیجیتال، با کمک برند‌سازی

زمانی بود که کاربرها از ما فقط انتظار داشتند که درباره محصول یک توضیح ارائه کنیم که بشود از آن استفاده کرد. ولی اکنون شرایط فرق کرده است. به عنوان یک برند، مردم از ما انتظارهایی دارند. اگر انتظاراتشان را برآورده نکنیم، محکوم به شکست هستیم. پس برندسازی را باید یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال موثر بدانیم.

به عنوان مثال، چشم‌انداز برند در مسائل مختلف، اکنون برای مشتری‌ها مهم است. همین مسائل باعث می‌شود که افراد نسبت به برند احساس خوبی داشته باشند. در سال ۲۰۲۰، موضع کسب و کارها درباره موضوعاتی مثل تغییرات آب و هوایی اهمیت زیادی خواهد داشت. کاربرها می‌خواهند از سمت شما صدایی واضح، قوی و شفاف بشنوند.

تاثیر شگفت انگیز موبایل روی آینده دیجیتال مارکتینگ

همه روش‌های بازاریابی دیجیتال باید به قول معروف موبایل‌فرندلی باشند. کاربرها آنقدر از اسمارت‌فون‌ها استفاده می‌کنند که اکنون همه صفحات وب، اول روی موبایل ایندکس می‌شوند (Mobile-first Index).

البته نرخ تبدیل روی موبایل‌ها هنوز به پای دسکتاپ نمی‌رسد. ولی به هر حال، استفاده از موبایل روز به روز در حال بیشتر شدن است. در سال ۲۰۲۰ هم انتظار می‌رود موبایل مارکتینگ جز روش‌های بازاریابی دیجیتال اصلی باشد.

در این مورد از بازاریابی اینترنتی، می‌توان کارهایی را انجام داد:

  • توسعه فناوری‌های جدید مثل AMP و PWA
  • بهینه‌سازی بر اساس رفتار کاربرها
  • اندازه‌گیری دقیق داده‌ها برای ترسیم بهتر نقشه سفر مشتری

شفافیت برند در دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده باید تکلیف خود را با مشتری‌ها مشخص کنید. آدم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله که جز اصلی‌ترین دسته‌ها در بازاریابی اینترنتی هستند، همگی تمایل دارند دنیا را عوض کنند، حداقل به سهم خودشان. همین جوان‌ها با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، تمام اطلاعات درباره برندها را به دست می‌آورند. پس مواضع، شعارها و تمام چیزهای مربوط به برند، باید کاملا شفاف و روشن باشد.

یک نکته را باید بدانید؛ اگر ۷۷ درصد از برندها همین الان از بین بروند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد! مردم برای نیازهای خود به کسب و کارهای دیگر مراجعه می‌کنند، بدون آن که مشکلی پیش بیاید. پس برندینگ یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۰ خواهد بود. به عنوان صاحب کسب و کار، باید مشخص کنید برندتان در مسائل اجتماعی و مردمی ‌چه نقشی دارد

منابع:

مارکترها

کالج تپسل

بازدید : 146
30 آبان 1399 زمان : 18:49

سابلیمینال ذهن میلیونر و ویژگی های این سابلیمینال:

  1. جاری شدن ثروت و پول فراوان به زندگی

  2. آماده شدن ذهن برای جذب ثروتهای میلیونی

  3. هماهنگ شدن با میلیونر شدن ذهن و جذب شرایط همگام با آن

سابلیمینال ذهن میلیونر و قسمتهایی از تلقینات موجود در این سابلیمینال:

  1. من میلیونرهستم.

  2. من یک ذهن میلیونردارم.

  3. من یک ذهن ثروتمند دارم.

  4. من یک ذهن پولدار دارم.

  5. من لیاقت میلیونرشدن را دارم.

  6. من لیاقت پولدار شدن را دارم.

  7. من لیاقت ثروتمند شدن را دارم.

  8. من باور دارم میلیونر هستم.

  9. من باور دارم میلیونرشدن کار آسانی است.

  10. من باوردارم میلیونرشدن آسانترین کار دنیاست..

  11. من به زندگی ام پول جذب می کنم.

  12. من خیلی ثروتمند هستم.

  13. من فراوانی را وارد زندگی ام کرده ام.

  14. من همواره در زمان و مکان صحیح هستم.

  15. من همواره اتفاقات عالی را تجربه می کنم.

  16. بی نهایت ثروت در جهان است.

  17. پول ساختن راحت ترین کار دنیاست.

  18. من لایق زندگی فوق العاده هستم.

  19. ثروت و پول از هر نظر مثبت است.

  20. من بسیار شاکر و سپاسگذارم.

  21. عوامل بیرونی در موفقیت من بی تاثیرند.

  22. زندگی من همیشه سرشار از ثروت است.

  23. من مثل آهنربا پول و ثروت را به سوی خودم جذب میکنم.

  24. من به سادگی به تمام اهداف مالیام میرسم.

  25. من دوست داشتنی هستم.

  26. در هر شغلی فرصتها و موقعیت ها بسیار زیاد است.

  27. تمام افراد ثروتمند لیاقت ثروتمندی را دارند.

  28. من آهنربای جذب ثروت هستم.

  29. پول فراوان به لطف خدا وارد زندگی ام شده.

  30. عمیقا باور دارم که پول ساختن آسان است.

  31. توانایی و شرایط من برای خلق پول عالیست.

  32. من به راحتی ثروت و نعمت جذب میکنم.

سابلیمینال مسیج چیست؟

اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان توضیح دهیم فایل های پیام های پنهان نوعی تلقین کننده محسوب میشودیکی از کاربرد های هیپنوتیزم تلقین است . منتها تلقین هایی که توسط پیام های پنهان منتقل می شود میزان تاثیر گذاری آن قدرتش و سرعت انتقال القا شده ، خیلی بیشتر از تلقیناتی است که توسط خودمان یا دیگران به ما میشود.فرامین موجود این فایل ها ضمیرناخودآگاه را دور می زنند آنها برای شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه به نجوا های آرام و کمی نامفهموم هستند اما ضمیرناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک میکند. آنها مستقیماوارد ضمیرناخودآگاه ما که مرکز مدیریتی جسم و روان ماست می شوند.بیشتر کنش ها و واکنش های بدن ما تحت کنترل ضمیرناخودآگاه است.از تنظیم ضربان قلب ما در حین ورزش تا لاغری و تناسب اندام و صد هامورد دیگر همگی تحت کنترل ضمیرناخودآگاه است.

فایل صوتی سابلیمینال چگونه شما را در رسیدن به اهداف تان کمک میکند؟

سابلیمینال مسیج می تواند کمک کند تا حوزه مورد علاقه زندگیتان را تغییر دهید آنها می توانند در رسیدن به وزن ایده آل، مثبت اندیشی بیشتر، ایجاد نگرش یک میلیونر، تقویت اعتماد به نفس، خواب بهتر و خیلی موارد بیشمار دیگرکمکتان کنند ، سابلیمینال مسیج می تواند شما را با کمک ذهنی نه با هیچ چالش اضافی حمایت کند. همه اینها با گوش دادن به سابلیمینال مسیج به راحتی صورت میگیرد.

بازدید : 247
دوشنبه 28 مهر 1399 زمان : 11:25

مسیر شغلی به مشاغل و پروژه‌هایی گفته می‌شود که با انجام آن‌ها در نهایت به اهداف شغلی کوتاه یا طولانی مدت خود میرسید. در نظر داشته باشید که مسیر شغلی برخی افراد در یک عرصه‌ی خاص باقی میماند درحالی که برخی نیز برای رسیدن به اهداف جدید یا شخصی خود از عرصه‌ای به عرصه‌ی دیگر تغیر جهت میدهند.

اگر مسیر شغلی خود را راه پله‌ای در نظر بگیرید “مسیر شغلی” شما نشان دهنده‌ی همه‌ی پله‌های ترقی برای شما هستند! در انتهای این راه پله هدف اصلی و طولانی مدت شما قرار دارد. اگر قصد دارید در شغل مورد نظرتان استخدام شوید به سایت استخدام شو مراجعه کنید.

یک مثال

پله های ترقی در مسیر شغلی

بگذارید برای شما یک مثال بزنیم، اگر هدف بزرگ شما مدیریت ویراستاری یک نشریه بزرگ باشد باید قبل از هر چیزی نگاهی به پله‌های جلوی روی خود بیاندازید.

پله‌ی اول برای شما یادگیری ویراستاری از پایه است. سپس به عنوان دستیار ویراستار میتوانید شروع به کار کرده و به تجربیات خود بیافزایید.
پله‌ی بعدی، ارتقای شما به مقام معاون ویراستار است. با عبور از این پله‌ها به مقام‌های ویراستاری،ویراستار ارشد و در نهایت هدف اصلی مدیریت ویراستاری خواهید رسید.

بررسی‌های لازم قبل از طراحی مسیر شغلی

اکنون که با معنی بنیادی مسیر شغلی آشنا شدید بیایید دقیق‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع بپردازیم. برای شروع طراحی واقع گرایانه و موفق مسیر شغلیتان باید ابتدا با برخی از مشکلات و اصطلاحات امروزی آشنا باشید.

1. تردمیل خوشحالی

تردمیل خوشحالی، تردمیلی که اکثر جامعه به روی آن گیر افتاده‌اند! همه برای پیدا کردن خوشحالی در زندگی شغلی در حال دوییدن و تلاش هستند، اما بنظر نمیرسد به هدف نزدیک شده باشند!
دلیل اصلی به وجود آمدن این تردمیل، انتخاب اشتباه مسیرهای شغلی و بی‌هدفی افراد مدرن است. شرایط فعلی خود را بسنجید، خود را روی مسیر شغلی میبینید یا روی این تردمیل؟

2. بحران یک چهارم زندگی!

به بحرانی گفته میشود که افراد جوان از 18 تا اواسط 30 سالگی حداقل یک بار با آن مواجه می‌شوند. پس اگر شما هم خود را روی تردمیل خوشحالی می‌بینید و درباره‌ی مسیر شغلی خود مضطرب و سردرگم هستید، باید بدانید که کاملا طبیعی است که با این بحران دست و پنجه نرم کنید و تنها نیستید.

3. تاثیر جمعیت (Crowd Effect)

از جمله مسائل دیگری که قبل از شروع طراحی مسیر خود باید از آن آگاه باشید تا روی تردمیل خود را گیر نیاندازید، مسئله‌ی “تاثیر جمعیت” است.
به زبان ساده وقتی رفتاری در جامعه تاثیر بر رفتار یا تصمیمات ما میگذارد به آن “تاثیر جمعیت” میگوییم. پس اگر شما همیشه مسیر‌هایی را انتخاب میکنید که اکثریت مردم در آن مسیر حرکت میکنند، ممکن است تصمیمات شما تحت این تاثیر باشند.

قبل از طراحی مسیر شغلی باید بدانیدبرنامه ریزی و طراحی مسیر شغلی

برای برنامه‌ریزی مسیر شغلی خود این چند مرحله را با هم در ادامه طی خواهیم کرد:

  1. درک دیدگاه درست برای مسیر شغلی
  2. درک کافی از خود
  3. درک مقصد،بلند پروازی و مسیر شغلی

طراحی مسیر شغلیمرحله‌ی اول: درک دیدگاه‌ها

ما از سنین بسیار کم با دو دیدگاه آشنا میشویم . دیدگاه اول که معمولا با جمله‌ی“بزرگ شدی دوست داری چه کاره شوی؟!” به ما معرفی میشود، دیدگاهی است که ما را تشویق میکند مسیر شغلی خود را با توجه به علاقه‌ی خود انتخاب کنیم و دیدگاه دوم کمی بعدتر در مسیر زندگیمان، معمولا در سنین نوجوانی با جمله‌هایی مثل “علاقه برایت نان و آب نمیشود باید به دنبال درآمد خوب باشی!” خودش را نشان میدهد.

با توجه به دیدگاه دوم باید مسیر شغلی خود را براساس درآمد برنامه‌ریزی کنیم. از نظر شما کدام یک از این دو دیدگاه درست‌تر است؟ یا شاید به ترکیبی از هر دو فکر میکنید، مسیر شغلی که هم به آن علاقه داشته باشید هم درآمد خوبی داشته باشد؟! آیا از نظر شما این دیدگاه سوم درست است؟

دیدگاه درست

باید بدانید که هیچ کدام از دیدگاه‌های بالا شما را به موفقیت نخواهند رساند! دیدگاه درست وقتی شکل خواهد گرفت که شما به دنبال مسیر شغلی و هدفی باشید که نشان دهنده‌ی “شخصیت شما و اینکه چه کسی هستید” باشد.
اگر درحال حاضر شاغل هستید و مجبور هستید در محیط کاری، خودتان نباشید و‌بخش زیادی از شخصیت خود را پنهان کنید، باز هم شما تنها نیستید!
طبق آمار Reuters حدودا 70 درصد از افراد شاغل حداقل بخشی از شخصیت اصلی خود را سر کار مخفی میکنند. حتی آنهایی که مسیر شغلی خود را با علاقه انتخاب کرده‌اند!

برای خواندن ادامه این مطلب در سایت کارلیب اینجا کلیک کنید.

بازدید : 239
جمعه 25 مهر 1399 زمان : 22:38

شما هم اگر صاحب سایت یا مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید می‌توانید از وب‌سرویس‌های پنل‌های پیامک استفاده کنید. طرز کار وب‌سرویس ارسال پیامک بسیار ساده است. به این شکل که مشتری وارد سایت شما شده، عملیات ثبت نام و تکمیل اطلاعات (نام، شماره تلفن، آدرس) را انجام می‌دهد و این اطلاعات به طور خودکار در سامانه پیامکی شما ثبت می‌شوند. از این‌جا به بعد کارها بر عهدۀ وب‌سرویس سامانه پیامک است. وب سرویس به طور خودکار به شماره موبایل مشتری اس ام اس ارسال می‌کند و هر آنچه که لازم باشد از کد فعالسازی ثبت نام گرفته تا رسید ثبت سفارش را در اختیار او قرار می‌دهد.

ابتدا به تعریف کوتاهی از وب سرویس می پردازیم و در ادامه راه های اتصال به وب سرویس (زبان برنامه نویسی، پلاگین و افزونه ها) و کاربردهای دیگر وب سرویس را بررسی می نماییم.

وب سرویس چیست؟

وب سرویس‌ها، برنامه‌هایی هستند که تحت وب قابل دسترسی می‌باشند و از طریق پروتکل‌های استانداری به انتقال و مبادله دیتا با سایر برنامه‌های کاربردی می پردازد.

وب سرویس تحت وب یا ای پی آی ، برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت کاربرد بسیاری دارد و آنها را قادر می سازد تا با استفاده از سرویس های تحت وب مکث اس ام اس ، بتوانند پیامک های خود را با استفاده از خط خریداری شده به آسانی ارسال و دریافت نمایند.

اما وب سرویس در ملی پیامک این سرویس به شما اجازه میدهد وب سایت یا نرم افزار خود را از طریق چند خط کدنویسی به سامانه متصل کرده و اقدام به ارسال، دریافت پیامک های خود از این طریق نمایید.

چرا از وب سرویس استفاده کنیم؟

با استفاده از وب سرویس این امکان برای شما وجود دارد که یک ارتباط هوشمند و دو طرفه با کاربران وب سایت یا نرم افزار خود برقرار کنید.

به این ترتیب سیستم شما با توجه به نیاز می‌تواند از طریق سامانه پیامک ارسال کند، پیامک های دریافتی را از سامانه تحویل گیرد و تحلیل نماید، یا حتی به مدیریت پیامک‌های قبلی بپردازد.

روش های اتصال به وب سرویس

  • زبان برنامه نویسی:

شما با استفاده از هر زبان برنامه نویسی میتوانید با وب سرویس ارتباط برقرار کنید که سامانه ملی پیامک از زبان های رایج مانند #C، PHP، Delphi، VB.net و #c، Linuxshell پشتیبانی میکند.

وب سرویس

یکی از بهترین وب‌سرویس‌های سامانه پیامکی، متعلق به سامانه پیامک ملی پیامک است. شما میتوانید با دو روش REST و SOAP به سامانه ملی پیامک متصل شوید.

  1. REST: یک سبک معماری و رویکردی برای ارائه سرویس‌ها وAPI های عمومی روی بستر اینترنت با استفاده از پروتکلHTTP می باشد. REST روی دسترسی به منابع آدرس‌دار با یک رابط ثابت متمرکز شده است (یعنی اینکه هر منبعی دارای URL مشخص و واحدی است).

رابط ارائه شده از این جهت ثابت است که از معماری Restful برای طراحی آن استفاده میشود. در این نوع از طراحی، از عملیات موجود در خود HTTP مانند: POST، GET، PUT، DELETE بهره برداری می‌شود.

روی سرویس ملی‌پیامک با معماری REST، عملیات موجود در HTTP به صورت GET تعریف شده است که با استفاده از یک URL می‌توانید پیامک ارسال کنید.

در سرویس ملی پیامک برای تمامی درخواست هایی که صرفا برای ارسال پیامک می‌باشد نه سایر امور REST میتواند گزینه مناسبی باشد و برای اتصال اپلیکیشن‌ها به دلیل سرعت بهتر میتوانید از REST استفاده کنید.

  1. SOAP: یک پروتکل انتقال پیام می‌باشد که به برنامه‌های درحال اجرا بر روی سیستم‌های مجزا اجازۀ تعامل و تبادل پیام را میدهد. در SOAP فرمت پیام‌ها XML است و پیام ساختار مخصوص خود را دارد.

تمامی امور پیامکی از قبیل ارسال پیامک، ارسال پیامک زمان‌دار، ارسال پیامک صوتی، دریافت وضعیت ارسال (delivey)، دریافت، تغییر موجودی حساب، حذف پیامک، مشاهده پیام‌های ارسالی و دریافتی، کار با تیکت، اضافه کردن کاربر و عملیات کاربری، ایجاد شاخه و کار با عملیات مربوط به آن و… روی SOAP قابل دسترسی هستند.

برای استفاده از SOAP نیاز است که فقط برنامه‌تان را از طریق آدرس‌هایی که داخل مستندات ملی پیامک درج شده‌اند به وب سرویس متصل کنید.

  • پلاگین و افزونه ها: اهمیت اتصال به وب سرویس به حدی زیاد است که تمامی CMSها (سیستم‌های مدیریت محتوا) نیز این قابلیت را ایجاد کرده‌اند تا ماژول‌ها یا افزونه‌های پیامکی بر روی آن متصل شوند.

حال میخواهم پلاگین، افزونه و یا ماژول‌هایی که در ملی پیامک پشتیبانی میشوند را نام ببریم:

  1. پلاگین وردپرس+ووکامرس (WordPress+Woocommerce)
  2. افزونه جوملا (Joomla)
  3. ماژولWHMCS
  4. ماژول پرستاشاپ(Prestashop)
  5. ماژول فریرشارژ (Virtual Freer)
  6. ماژول اپن کارت (Opencart)
  7. پلاگین RSFrom
  8. افزونه Smsnewsletter
  9. ماژول توماتو کارت (Tomatocart)
  10. ماژول مجنتو(Magneto)
  11. افزونه مای بی بی(MyBB)
  12. افزونه PHP Nuke
  13. افزونه دیتالایف انجین (DataLife Engine
  14. افزونه دروپال (Droupal)
  15. افزونه شیرترانیکس(Sharetronix)

کاربرد وب‌ سرویس و API در پنل اس‌ام‌اس چیست؟

بدون شک وب سرویس پیامکی بسته به نوع کسب و کار شما، کاربردهای مختلف بسیاری می‌تواند داشته باشد. از جمله:

  • تائید حساب کاربری

وب‌سرویس به شما کمک می‌کند تا شما حساب‌های کاربری وب‌سایت یا نرم‌افزارهای خود را ارتقاء ببخشید. پس از جایگذاری کدهای لازم، کاربر شما پس از ثبت‌ نام و تکمیل اطلاعات لازم، پیامکی حاوی کد فعال‌سازی دریافت می‌نماید که انحصاری بوده و امنیت کسب‌وکار و نرم‌افزار شما را به‌طور چشم‌گیری ارتقاء می‌دهد.

  • اطلاع‌رسانی

وب‌سرویس این امکان را دارد که به ‌صورت خودکار ارسال کالا را به مشتریان خود اطلاع دهد. فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می‌خواهید مشتری را از مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا آگاه سازید؛ به این صورت که مشتری شما لحظه‌ای که کالا موردنظر را ثبت و خریداری کرده است میخواهد مطمئن شود که درخواست او به دست شما رسیده، تراکنش مالی به‌درستی انجام شده و همچنین از زمان دریافت کالایش باخبر شود، تمامی این مراحل را را می‌توانید به سامانه وب‌سرویس پیامک واگذار کنید و خیالتان از بابت آن راحت باشد.

  • سیستم‌های مالی و حسابداری

پیامک‌ خدماتی تراکنش‌های مالی که پس از هر تراکنش از طرف بانک برای شما ارسال می‌شود به‌راحتی از طریق چند خط کد نویسی و جایگذاری درست آن در برنامه‌ها انجام میشود که یکی دیگر از کاربردهای وب‌سرویس در پنل‌های پیامکی می‌باشد.

شما به‌راحتی می‌توانید از طریق پنل پیامکی و اتصال از طریق API به سیستم‌های مالی خود، تراکنش‌ها را به انتخاب خود به اشخاص و شماره‌های موردنظر ارسال نمایید.

منبع

بازدید : 579
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 22:25

♫♪───| متن آهنگ |───♪♫

هوای حرم تو دوباره به سرم زد

ببین عشق تو آتیششو به بال و پرم زد

تو قلبم تو رو دارم اگه خونه به دوشم

من این عالم عشقو به عالم نفروشم

بازم خوابشو دیدم تو بین الحرمینم

منی که عمریه تو حسرتها پیش حسینم

اگر خوبم اگر بد اگر خالیه دستم

تا اون روزی که زندم زیر پرچمت هستم

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

چی بالاتر از این که به نوکریت رسیدم

بهم آبرو دادی که تو خواب نمیدیدم

تو اوج روسیاهی یکی هوامو داره

حسین همونه که میبخشه منت نمیگذاره

اگه جاده ها بسته است اگه دوره مسیرم

خدا شاهده من اگه نیام حرم میمیرم

تا خالی میشه پشتم هوای منو داری

ازت ممنونم ارباب که واسم کم نمیگذاری

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

دل و دلدار خوتی محرم اسرار خوتی

همه دنیا میدونن سرور و سالار خوتی

♫♪───┤ ♩♬♫♪♭ ├───♪♫

برای دانلود آهنگ اینجا کلیک کنید

بازدید : 592
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 22:15

آشنایی با حرم کاظمین در عراق
تاريخچه حرم كاظمين
به هنگام انتخاب بغداد به عنوان پايتخت در دوره خلافت منصور، در جوار اين شهر باغ هايي وجود داشت كه به شونيزيه معروف بود. منصور در 145 ق اين باغ را به عنوان مقبره خانوادگي خود انتخاب كرد و آن را « مقابر قريش » ناميد. نخستين كسي كه در اين قبرستان دفن شد جعفر فرزند منصور عباسي بود كه در 150 ق از دنيا رفت.

در 179ق، امام موسي كاظم(عليه السلام) براساس دستور هارون، از مدينه به بغداد آمد و در آن شهر زنداني شد و سپس در 183 ق به دستور خليفه توسط زندان بانش، سندي بن شاهك، مسموم شد و به شهادت رسيد. ايشان را در همان مقابر قريش، مكاني كه خود قبل از آن خريده بود، به خاك سپردند.1


امام كاظم(عليه السلام) چهارمين فردي بود كه در اين مقبره دفن مي شد. قبل از ايشان جعفر و سپس عيسي نوفلي در آن مكان به خاك سپرده شده بودند و سومين نفر، خليفه امين، فرزند هارون بود كه مادرش، زبيده خاتون، برقبر او بقعه اي بنا كرد. با نظر امام جواد(عليه السلام) و به دستور مأمون بر روي مرقد امام كاظم(عليه السلام) بقعه اي ساختند و از آن پس بيشتر دولت مردان در اين قبرستان خاك شدند و هريك براي خود مقبره و بقعه اي اختصاص دادند.2

حرم کاظمین,اماکن مذهبی عراق,حرم امام موسي كاظم

امام جواد(عليه السلام) در 220 ق به دستور معتصم عباسي و توسط ام الفضل، دختر مأمون و برادر زاده معتصم، كه عنوان همسري آن حضرت را داشت، مسموم و شهيد شد. ايشان را نيز در جوار قبر جدشان، امام موسي بن جعفر(عليه السلام)، دفن كردند.3


بر قبر آن دو بزرگوار بقعه و عمارتي بنا كردند و آن را كاظميه ناميدند. از آن پس مقابر قريش نام خود را به كاظميه تغيير داد. در كنار اين بقعه، مسجدي به نام مسجد باب التبن يا مسجد كاظميه قرار داشت كه شيعيان از داخل اين مسجد قبر آن دو امام را زيارت مي كردند و به همين سبب بقعه امامين به مشهد باب التين نيز معروف شد. آن هنگام براي مرقد آن دو امام گنبد و بنايي با چند حجره ساخته و خادماني را براي اداره آن انتخاب كرده بودند.

بیشتر بخوانید: زندگینامه امام موسی کاظم (ع)

در جوار اين بقعه باغي بود كه به زبيده خاتون، همسر هارون الرشيد، تعلق داشت. اين باغ محل سكونت شيعيان شده بود و آن ها در آن جا وسايل و تسهيلات لازم را براي زائران مرقد فراهم مي كردند.4
در سال 336 ق به امر احمد بن بويه ملقب به معز الدوله، از پادشاهان شيعي آل بويه، عمارت قبلي آستان خراب شد و از نو بقعه اي با شكوه بنا گرديد و برفراز هر دو قبر ضريحي جداگانه از چوب ساج نصب شد. همچنين برفراز آن مقبره ها، يك گنبد بزرگ برافراشتند و داخل حرم را تزيين كردند. پس از او، عضدالدوله ديلمي همانند ساير مزارات امامان شيعه، تغييرات زيادي در حرم انجام داد و آن را توسعه بخشيد. اين كار را به سال 369 ق انجام داد و ديواري گرداگرد شهر كشيد. بيمارستاني نيز بين كاظمين و بغداد ساخت كه خدمات درماني به زائران اين مزار ارائه كرد. از آن زمان، كاظمين به عنوان يك شهر در كنار بغداد جايگاهي ويژه يافت.5


در 441 ق، به دنبال درگيري هاي شيعه و سني در محل كرخ بغداد آتش سوزي عظيمي رخ داد كه به مشهد كاظمين سرايت كرد و آسيب زيادي به بقعه مطهر رسانيد. ابوالحرث ارسلان بساسيري با كمك ابونصرفيروز، فرزند ابي كاليجار، به بازسازي و مرمت آستان و مناره ها پرداختند و داخل حرم کاظمین را تزيين و صحن شريف را بازسازي كردند و دو صندوق برمزار دو امام نصب كردند.6

در 490 ق، مجد الملك ابوالفضل براوستاني وزير شيعي بركيارق، از پادشاهان سلجوقي، به تعمير و بازسازي حرم کاظمین پرداخت و بناهاي جديدي به اطراف آن افزود.7 ديوارهاي آستان را با كاشي تزيين كرد و در شمال آن مسجدي بزرگ ساخت و دو مناره زيبا و يك مكان بزرگ براي استراحت زائران و سكونت آنان احداث كرد.


صحن و حرم کاظمین شريف براثر طغيان رود دجله در 569 ق دچار آسيب شد و خليفه عباسي، الناصر لدين الله، به همت وزير شيعي اش مؤيد الدين محمد قمي در 575 ق تعميراتي در آن انجام داد و حجره هايي در اطراف صحن ساخت.8 او در اطراف آستان خانه هايي براي زائران و فقيران بناكرد كه به « دار الضيافه » مشهور شد. علاوه برآن حجره هاي اطراف صحن را در 608 ق به مدرسه علوم ديني تبديل كرد. خليفه عباسي در چند سال بعد، كه دوباره حرم کاظمین براثر طغيان دجله دچار آسيب شد، به بازسازي آن پرداخت و خرابي ها را ترميم كرد.9 در زمان فرزندش، الظاهر، نيز حرم مطهر دچار آتش سوزي شد و بسياري از لوازم و نفايس آن در آتش سوخت و حتي به ضريح گنبد و مناره ها خساراتي وارد شد كه خليفه به بازسازي آن پرداخت.10


هنگام تهاجم هولاكو خان مغول به بغداد در 656 ق، شهر كاظمين دست خوش تاراج و حريق شد. اما دو سال بعد وزير وي، عطاملك جويني، به هنگام حكومتش بر عراق به بازسازي و جبران خسارت وارده به مشهد كاظمين پرداخت11 و ديوارهاي آستان را با كاشي تزيين كرد. يك سده بعد، دوباره براثر طغيان دجله، حرم کاظمین رو به تخريب و ويراني رفت و سلطان اويس جلايري به ترميم و تعمير آن اقدام كرد. ديوارهاي صحن را با كاشي هاي زيبا تزيين و سپس دو صندوق خاتم كاري بر روي قبرهاي مقدس نصب كرد و به جاي يك گنبد، كه در عصر آل بويه ساخته شده بود، دو گنبد برفراز قبرهاي مطهر ساخت.

منبع: بیتوته

برچسب ها حرم , مذهبی , امام ,
بازدید : 407
سه شنبه 28 مرداد 1399 زمان : 15:47

گروه تولیدی و بازرگانی آرتمیس با سابقه درخشان در زمینه ساختمانی کشور

امروزه با توجه به اهمیت بحث ایمنی پارکینگ و نگهداری از خودرو خرید تجهیزات پارکینگ ها با لوازم با کیفیت و اجرای زیبا آن بر روی کیفیت زندگی در شهرهای بزرگ تاثیرگذار است.

این گروه تولیدی سالهاست در زمینه تولید انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ و تابلوهای علائم ترافیکی و آتش نشانی فعالیت دارد.

آرتمیس پارکینگ افتخار تولید محصولاتی فوق العاده با کیفیت و متفاوت از بازار ایران را بدست آورده و با افتخار اعلام می داریم محصولات تجهیزات پارکینگ آرتمیس تنها محصولات موجود در بازار ایران هستند که از جنس رابر خالص و ای پی دی ام می باشند و قابلیت رقابت با مشابه های امریکایی و اروپایی را دارند.

از تولیدات این گروه می توان به انواع استاپر پارکینگ و محافظ ستون و انواع ضربه گیر ستون (کرنر گارد) و سرعت گیر های لاستیکی اشاره کرد.

همچنین میتوانید با خیال راحت خدمات خط کشی پارکینگ و پیاده سازی صفر تا صد خط کشی انواع پارکینگ عمومی خط کشی پارکینگ آپارتمانی ، را به مجموعه آرتمیس بسپارید .

در زیر به اختصار چند نمونه از فعالیت های این مجموعه در زمینه تجهیزات ترافیکی را شرح خواهیم داد.

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ مشخص کننده و جدا کننده حریم پارک خودرو در پارکینگ های عمومی و منازل است.پارکینگ های دارای خط کشی ،علاوه بر زیبا بودن، به نظم بخشیدن و کاربردی سازی فضا پارکینگ برای توقف وسایل نقلیه کمک بسیاری میکند .

خط کشی پارکینگ

نوع رنگ خط کشی در پارکینگ ها

پارکینگ ها ، مخصوصا پارکینگ های عمومی در طول شبانه روز همواره در حال میزبانی تعداد زیادی از افراد و وسایل نقلیه دارای بار و بدون بار هستند .

پس باید این امر را در نظر گرفت که نوع رنگ برای خط کشی پارکینگ از دوام و ماندگاری بالایی بر خوردار باشد و برای اجرای خط کشی قبل از هرچیز سطح مکان مورد نظر به طور کامل تمیز و بدون از چربی و آلودگی باشد و در لاین بندی و ایجاد خط از پرایمر استفاده شود.

رنگ اجرایی در پروژه خط کشی مجتمع های تجاری میتواند تنوع بسیاری داشته باشد که از مرسوم ترین آنها رنگ های سرد یا تک جزیی میشود نام برد از ویژگی های این رنگ ها میشود بهقیمت مناسب آنها اشاره کرد .

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ یکی از تجهیزات پارکینگی می باشد که در پارکینگ های عمومی و شخصی جهت بالا بردن ایمنی استفاده می شود.

نگهدارنده خودرو ، متوقف کننده خودرو ، استوپر ماشین ، ویل استوپر، کار استاپ ، کار استاپر پارکینگ ، کار استاپر پارکینگی ، استاپر خودرو و.. این محصول از آسیب رساندن به خودرو و دیوارهای داخل پارکینگ در هنگام پارک کردن خودرو جلوگیری می کند-.

نحوه کار استاپر پارکینگی

توقف چرخ لاستیکی یک پارکینگ عالی برای ممانعت از کار بیش از حد نقاط پارکینگ و ضربه زدن به دیوارهای گاراژ شما یا سایر خودروهای پارک شده است. درب های پارکینگ برای گاراژ از دارایی های بدنی محافظت می کنند و وسایل نقلیه را از تماس با آنها باز می دارند. رفع بلوک های پارکینگ برای گاراژ بسیار ساده است با ۲ لنگر در هر توقف چرخ که در بسته موجود است. توقف چرخ های لاستیکی به اندازه کافی سبک است که توسط یک نفر برداشته شده و نصب می شود و هزینه های باربری و نصب را به حداقل می رساند. برای جلوگیری از اکثر اتومبیل های جدید که دارای سطح زمین کم نیستند ، لاستیک چرخ لاستیکی فقط ۳٫۹ اینچ ارتفاع دارد.

دلایل استفاده از استاپر پارکینگی

ما طیف گسترده ای از لاستیک اتومبیل را متوقف می کنیم. این توقف لاستیکی اتومبیل مانع از سوار شدن بیش از حد خودروها به سمت پارکینگهای مسکونی یا تجاری می شود. با هماهنگی با استاندارد کیفیت صنعت ، ما بنا به نیاز مشتری ما این کالاهای لاستیکی را در مشخصات مختلف ارائه می دهیم. کنترل کننده های کیفیت ما برای اطمینان از کیفیت این لاستیک متوقف شده ، یک سری تست را در پارامترهای مختلف انجام می دهند.

محافظ ستون

محافظ ستون پارکینگ یا ضربه گیر ستون قطعات لاستیکی هستند که بر روی لبه ستون و گوشه های پارکینگ نصب می شوند. ضربه گیر ها باعث ایجاد زیبایی فوق العاده در محیط و جلوگیری از آسیب رسیدن به ستون پارکینگ و خسارت به خودرو و ایمن سازی فضای پارکینگ می شود.

محافظ ستون پارکینگ یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ میباشد، با استفاده از و ضربه گیر ستون در پارکینگ در هنگام پارک خودرو از آسیب دیدن بدنه ماشین و شکستن لبه ستون های پارکینگ پیشگیری به عمل می آید.

گارد ستون ها از جنس لاستیک و پی وی سی با قابلیت ضربه گیری بالا می باشند. در زمان برخورد خودرو با ستون پارکینگ ضمن محافظت از ستون، از آسیب دیدن بدنه خودرو جلوگیری می کنند.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 29294
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی